8.11.04

心理歷程

點講呢?我年初買左部大陸梁氏 KT88 推挽,最初都 okay 架,聽聽又覺得呢度唔妥、果度唔妥,跟住上網問其他仁兄,然後識到一班梁氏用家,人地話線路版唔好聲,要改搭棚,咁又心癢難耐,卒之改左。果次係第一次摩機,好多野都唔識,好在得網友 simon 哥幫忙,一部一部做,結果又出到聲窩。

係果個過程中周圍上網睇左好多膽機理論,再周圍問人,又去左中無上左初級電學,拉拉雜雜,開始逐步了解入面既原理。然後部搭棚推挽又聽左一排,都唔係唔好,但係 d 聲硬係唔夠開,又睇 d 人話單端既聲好正,咁又心癢癢想要單端。先先係係 eBay bid 左對比較高靈敏度既 Klipsch Heresy,為日後單端舖路,跟住就係 eBay bid 左部 cheap cheap Motorola EL84 單端,返到黎先改左做三極,set 番岩 d 電壓後開聲,雖然入面既 part 屎唔係咩靚料,但係出到黎既聲已經令我覺得部推挽無前途。之後... 咪將佢解左體,做左而家呢部野囉。

其實原本係計劃左整部 2A3 先既,線路同牛呀、choke 呀都有齊,但係覺得自己未夠料,驚徙左 d 靚牛 (d 牛都係國產既姐,但係貴過寶記少少),所以咪諗住先用手頭上既物資整部 EL34 / KT88 單端黎蘑練下 d 技術囉。

至於經驗呢... 我真係無乜,最初覺得線路圖好難睇,但係整落又無想像中咁難。其實初學者最驚就係踏出第一部,洗濕左個頭之後 d 野就會越黎越上手,反而我覺得應該搞通每個環節既原理,睇多 d 理論,咁 DIY 上黎就會更架得心應手。

仲有就係多 d 上網發問,唔明問到佢明、睇到佢明,咁囉。

沒有留言: